5 SFATURI SIMPLE PENTRU UN ABDOMEN FĂRĂ GRĂSIME

Vara se apropie și în curând va trebui să ne arătăm corpul lumii, cel puțin la plajă. Dar de ce să tragem burta, încercând să ascundem grăsimea acumulată în timpul iernii? Din fericire, mai este destul timp pentru a scăpa de burtica încăpățânată ca să-ți poți purta costumul de baie cu mândrie.

Descoperă 5 sfaturi simple pentru a obține un abdomen fără grăsime înainte de vară.

1. Dormi suficient

Somnul de calitate este crucial pentru bunăstarea generală și, de asemenea, pentru menținerea unei greutăți corporale sănătoase. Un studiu realizat în 2018 a arătat că dacă nu dormim suficient, hormonul foamei se activează, lucru care în consecință ne face să mâncăm mai mult. Deci, dacă vrei să slăbești, dormi mai mult!

Pentru a îmbunătăți calitatea somnului, evită să consumi cafeină sau alcool înainte de somn, fă exerciții fizice în mod regulat și evită să privești televizorul sau să stai în telefonul mobil înainte de a dormi.

2. Bea suficientă apă

Probabil că nu știai că un lucru atât de simplu precum apa afectează pierderea în greutate. Consumul de apă scade retenția acesteia în organism, astfel prevenind umflarea și balonarea, acestea făcând ca burtica ta să pară mai mare decât este în realitate. În plus, dacă bei un pahar cu apă înainte de fiecare masă, te vei simți mai sătul și vei mânca mai puțin.

3. Antrenează-te cel puțin 30 de minute pe zi

Poate că ai auzit-o deja: un antrenament de 30 de minute pe zi ne ajută să ne menținem în formă. O jumătate de oră de activitate fizică 5 zile pe săptămână poate ajuta semnificativ la menținerea masei musculare, arderea grăsimilor corporale și întărirea articulațiilor. Exercițiile nu trebuie să fie dificile, atât timp cât activitatea fizică este constantă vei obține beneficii mari.

O greșeală comună este să crezi că pentru a scăpa de grăsimea abdominală trebuie să îți faci exerciții pentru abdomen, ceea ce nu este adevărat, deoarece nu poți slăbi doar într-o zonă. Prin urmare, trebuie să faci exerciții pentru întregul corp. Dar, am vești bune: atunci când faci exerciții fizice în mod regulat, zona abdomenului este de obicei prima care arde grăsime!

4. Limitează consumul de zahăr

Pe lângă faptul că sunt nesănătoase, zaharurile te îngrașă. Când consumi mult zahăr, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și, prin urmare, este forțat să o transforme în grăsimi care se depozitează pe ficat și pe burtă.

Zaharul din băuturi este chiar mai rău decât dulciurile, deoarece te face să consumi mai multe calorii. Drept urmare, depui mai multe kilograme, chiar dacă nu mănânci mai mult decât de obicei. Învață să înlocuiești sucurile carbogazoase dulci cu apă plată sau ceaiuri neîndulcite!

5. Evită consumul de alcool

Dacă vrei să scapi de grăsimea abdominală, trebuie să limitezi sau să eviți consumul de băuturi alcoolice. De ce? Consumul excesiv de alcool contribuie la acumularea kilogramelor, în special în zona taliei. Deci, încercă să te alinți cu băutura alcoolică preferată doar la ocazii speciale sau cel mult o dată pe săptămână.

Pachetul SIX Pack

Dacă nu poți urma toate sfaturile descrise mai sus, suplimentează-ți dieta cu produsele de TOP din Pachetul Six Pack. Acest program de 30 de zile conține 3 produse care: vor elimina balonarea și excesul de apă, vor arde grăsimea abdominală și vor scoate în evidență mușchii abdominali. Cumpără acest trio puternic și scapă de burtă în 3 pași simpli!