Grăsimea abdominală la bărbați- de ce este important să slăbești

Grăsimea abdominală nu este ceva despre care ar trebui să glumești prea mult. Citește mai departe și află la ce riscuri te expui dacă nu vei scăpa  de ea.

Cântărești cu câteva kilograme în plus...ei bine nu ești singurul, dar acest lucru nu înseamnă că trebuie să urmezi ”turma”. Excesul de greutate, în special de grăsime în zona burții poate reprezenta un factor de risc ridicat.

Grăsimea abdominală este cea mai periculoasă formă de grăsime

Problema cu grăsimea abdominală este că nu este limitată doar la zona subcutantă, ci este distribuită și în zona organelor interne.

Nu este atât de important numărul de kilograme pe cântar, cât este volumul de grăsime din zona abdomeniului. Existența acesteia crește semnificativ riscul de apariție a:

  • Bolilor cardiovasculare
  • Diabetului de tip 2
  • Tensiunii arteriale
  • Multiple alte boli cronice

Vârsta și genetica joacă un rol important

În general, greutatea corporală este determinată de aportul caloric și rata metabolică. Dacă mânânci prea mult și faci prea puțin sport, este foarte probabil să te îngrași- inclusiv sa dezvolți grăsime în zona abdominală.

Vârsta joacă un rol important și ea. Odată cu înaintarea în vârstă începi să pierzi din masa musculară dacă nu ești activ fizic. Pierderea mușchilor scade rata de utilizarea caloriilor provenite din alimentele consumate, ceea ce va face dificilă menținerea unei greutăți normale.

Genele de asemenea pot contribui la creșterea șansei de îngrășare, dar indiferent de gene, prin menținerea unui stil de viață sănătos putem combate orice tendință spre îngrășare.

Alcoolul contribuie major la dezvoltarea grăsimilor abdominale

Consumul excesiv de alcool poate cauza dezoltarea grăsimilor în zona abdominală- burta de bere.

 Dar este bine de menționat că nu este de condamnat doar berea, consumul excesiv de orice fel de alcool cauzează creșterea volumului grăsimilor din zona burții, deoarce alcoolul conține calorii și în plus cauzează apetit excesiv.

Cum se determină dimensiunea abdomenului

Cum știi dacă ai prea multă grăsime abdominală? La bărbăți o talie mai mare de 102 cm indică deja risc ridicat de probleme de sănătate.

Cum se poate reduce volumul de grăsime abdominală din zona abdomenului?

  • Dietă sănătoasă- concentrează-te pe o dietă bazată pe consumul proteinelor de calitate, legumelor și verdețurilor, fructelor . Limitează alimentele procesate și dulciurile
  • Ține sub control dimensiunea porției consumate- chiar și când faci alegeri alimentare sănătoase, asigură-te că reduci porția consumată
  • Elimină băturile dulci și redu cât de mult posibil consumul de alcool
  • Include activitatea fizică în ritualul tău, măcar de 2 ori pe săptămână la sală sau zilnic activități mai ușoare.

Ai grijă de ficatul tău și ajută-l să funcționeze normal, pentru ca grăsimile să nu se mai formeze în zona abdominală cu Liver Boost

LiverBoost te va ajuta să:

  • Arzi grăsimile mai repede
  • Să detoxifiezi ficatul și să elimini toxinele
  • Să reduci volumul de grăsime din zina abdominală