ZIUA 1: ANTRENAMENT DE FORȚĂ

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 2: Partea superioară a corpului

Flotările sunt un exercițiu rapid și eficient pentru creșterea forței în partea superioară a corpului. Când sunt făcute corect, flotările pot consolida și partea inferioară a spatelui și abdomenu

ZIUA 3: ANTRENAMENT CU INTERVALE

Antrenamentul cu intervale este pur și simplu alternarea unor exerciții scurte (aproximativ 30 de secunde) dar intense cu exerciții mai lungi (trei până la patru minute) dar mai puțin intense. Acesta ajută la arderea mai multor calorii și la îmbunătățirea capacității aerobe.

ZIUA 4: Antrenamentul întregului corp

Dacă vrei să arzi grăsime corporală, antrenamentul întregului corp este o alegere excelentă pentru a începe.

ZIUA 5: ANTRENAMENT DE ANDURANȚĂ

Antrenamentul de anduranță are multe efecte pozitive asupra sănătății, inclusiv îmbunătățirea metabolismului și reducerea riscului de boli cardiovasculare.

ZIUA 6: ABDOMEN PUTERNIC

Un abdomen puternic îți va oferi un echilibru mai bun, te va ajuta să menții o postură bună și să eviți probleme precum durerile în partea inferioară a spatelui.

ZIUA 7: FORȚĂ STATICĂ

Aceste exerciții statice vizează mușchii de bază și te pregătesc pentru mișcări dinamice și explozive.

ZIUA 8: ANTRENAMENT DE FORȚĂ

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 9: Partea superioară a corpului

Flotările sunt un exercițiu de bază pentru dezvoltarea forței în partea superioară a corpului, precum și pentru creșterea masei musculare și performanței generale

ZIUA 10: ANTRENAMENT CU INTERVALE

Antrenamentul cu intervale este pur și simplu alternarea unor exerciții scurte (aproximativ 30 de secunde) dar intense cu exerciții mai lungi (trei până la patru minute) dar mai puțin intense. Acesta ajută la arderea mai multor calorii și la îmbunătățirea capacității aerobe.

ZIUA 11: Antrenamentul mușchilor de bază

Mușchii de bază puternici te ajută să menții o poziție mai verticală și mai ridicată, indiferent dacă ești activ sau stai pe scaun în fața biroului

ZIUA 12: ANTRENAMENT DE ANDURANȚĂ

Antrenamentul de anduranță are multe efecte pozitive asupra sănătății, inclusiv îmbunătățirea metabolismului și reducerea riscului de boli cardiovasculare.

ZIUA 13: ECHILIBRU

O coordonare mai bună în timpul antrenamentului pentru echilibru va fi transferată în coordonarea din viața de zi cu zi

ZIUA 14: FORȚĂ STATICĂ

Aceste exerciții statice vizează mușchii de bază și te pregătesc pentru mișcări dinamice și explozive.

ZIUA 15: ANTRENAMENT DE FORȚĂ

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 16: Partea superioară a corpului

Flotările sunt, de asemenea, un exercițiu cardiovascular eficient, care susțin sănătatea inimii și promovează reducerea cantității de grăsimi depozitate.

ZIUA 17: ANTRENAMENT CU INTERVALE

Antrenamentul cu intervale este pur și simplu alternarea unor exerciții scurte (aproximativ 30 de secunde) dar intense cu exerciții mai lungi (trei până la patru minute) dar mai puțin intense. Acesta ajută la arderea mai multor calorii și la îmbunătățirea capacității aerobe.

ZIUA 18: Antrenamentul întregului corp

Antrenamentele întregului corp sunt fantastice, deoarece vizează mai multe grupuri de mușchi simultan în fiecare exercițiu.

ZIUA 19: ANTRENAMENT DE ANDURANȚĂ

Antrenamentul de anduranță are multe efecte pozitive asupra sănătății, inclusiv îmbunătățirea metabolismului și reducerea riscului de boli cardiovasculare.

ZIUA 20: ABDOMEN PUTERNIC

Un abdomen puternic îți va oferi un echilibru mai bun, te va ajuta să menții o postură bună și să eviți probleme precum durerile în partea inferioară a spatelui.

ZIUA 21: FORȚĂ STATICĂ

Aceste exerciții statice vizează mușchii de bază și te pregătesc pentru mișcări dinamice și explozive.

ZIUA 22: ANTRENAMENT DE FORȚĂ

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 23: Partea superioară a corpului

Unul dintre cele mai subestimate beneficii oferite de flotări este întinderea pe care o oferă bicepsului și mușchilor spatelui.

ZIUA 24: ANTRENAMENT CU INTERVALE

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 25: Antrenamentul mușchilor de bază

Mușchii tăi de bază joacă un rol imens în activitățile de zi cu zi, de la scularea din pat, până la mersul pe stradă...te ajută la propriu să stai în picioare.

ZIUA 26:ABDOMEN PUTERNIC

Antrenamentul de forță presupune efectuarea exercițiilor fizice care sunt concepute pentru a îmbunătăți rezistența și performanța.

ZIUA 27: ECHILIBRU

Un echilibru bun este important pentru multe activități pe care le facem în fiecare zi, cum ar fi mersul pe jos și urcarea și coborârea scărilor.

ZIUA 28: FORȚĂ STATICĂ

Aceste exerciții statice vizează mușchii de bază și te pregătesc pentru mișcări dinamice și explozive.

Ridică-ți antrenamentele la noul nivel și fii în formă cu produse de slăbire naturale și eficiente!